Simon Kirk Nissen

Simon Kirk Nissen har sat sig ind i, hvordan man med den helt rigtige musikstrategi, som er målrettet ens unikke kundegruppe, kan få gladere kunder, som bliver længere og køber mere i butikken.

Beskrivelse

Om Simon Kirk Nissen

Simon Kirk Nissen er ekspert i, hvordan musik påvirker os som mennesker.

Han har undervist TV2 i at bruge musik til at fastholde seere, hjulpet detailkæder med at bruge musik til fastholde kunder og øge omsætning, større firmaer som Danske Bank med at bruge musik strategisk og leveret specialproduceret musik til reklamekampagner for firmaer som Gosh cosmetics, Thisted Bryghus, Bisca/Karen Volf, Ekstrabladet og andre.

Men Simon har også stor viden om, hvordan musik påvirker mennesker generelt. Derfor kan han forklare, hvorfor nogle mennesker er støjfølsomme, mens andre helst skal have radio og tv kørende, når de skal koncentrere sig og hvordan musik kan bruges til at sænke stress, hjælpe alzheimer patienter og endda virke smertelindrende under operationer.

Foredrag:

Simon Kirk Nissen giver et utroligt spændende indblik i, hvorfor og hvordan musik påvirker mennesker så kraftigt og går tilbage til vores fjerne forfædre og helt ind i hjernen for at forklare, hvorfor vi reagerer på musik, som vi gør.

Foredraget giver samtidig værktøjer og inspiration til at bruge virkningen, musik har, til noget konstruktivt. Det sker gennem et underholdende foredrag fyldt med lyd, spændende cases og masser af “Aha!”oplevelser undervejs.

Simon Kirk Nissen målretter altid foredraget specifikt til tilhørerne, som fx kunne være ledere og medarbejdere i firmaer eller butikker, kundeservicechefer, marketingafdelingen, radio – og TV folk, samt helt almindelige mennesker. Hvordan kan musik påvirke arbejdesglæden og effektiviteten hos medarbejderne, omsætningen i butikken, hvordan de forkerte valg kan ødelægge en markedsføringskampagne, hvordan man fastholder lyttere og seere, og hvordan kan det være musik kan give os gåsehud, bekæmpe stress og dulme smerter.

Yderligere information

Person

Foredragsholder

Emner

Adfærd, Arbejdsglæde, Erhverv, Forbrug, Koncentration, Kreativitet, Ledelse, Livskvalitet, Livsstil, Musik, Økonomi, Psykologi, Samfund, Stil, Stress, Sundhed, Tendenser, Trends, Velvære, Virksomhedsudvikling

TOP